TIP | Feestdagen FAQ
Alle antwoorden op de meeste gestelde vragen over je bestelling bij StudioMPeet in deze feestmaanden op een rij. Staat jouw vraag (en dus antwoord) er niet bij? Stuur dan een mailtje (zie onderaan).
1. Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?
Jazeker kan dat! Je kunt deze optie aanvinken in je winkelmandje (+1,75). Je kunt er voor kiezen om je cadeau alleen te laten inpakken, maar je kunt er ook voor kiezen om er een handgeschreven (bruin kraftpapier) kaartje bij te doen. Je vult de gewenste tekst in in het vakje ‘opmerkingen’. Ik zorg ervoor dat jouw cadeautje er mooi uitziet!
2. Kan ik mijn bestelling ook direct naar de ontvanger laten versturen?
Ja, dat kan. Je vult dan bij afleveradres het adres in van de ontvanger.
3. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Je bestelling wordt 1 á 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling verstuurd. Bestel je op vrijdag, zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling op maandag verstuurd.
4. Wat is de uiterste besteldatum voor Sinterklaas en Kerst?
Zoals hierboven beschreven, doe ik mijn best om zo snel mogelijk te verzenden (in ieder geval binnen 2 werkdagen). Ik ben echter afhankelijk van een andere partij voor de levering (MyParcel/ PostNL). Bestel dus ruim op tijd! Voor Sinterklaas bestel je het best voor 28 november. Voor Kerst bestel je het best voor 18 december.
5. Doet StudioMPeet ook aan kortingen met de feestdagen?
StudioMPeet doet niet standaard aan kortingen, maar heeft in de feestdagen-periode wel hele leuke acties en aanbiedingen. Wil je als eerste op de hoogte zijn van deze acties, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. Nieuwsbrieflezers zijn VIPS en krijgen het eerst toegang tot acties.
6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan. Echter, alleen op afspraak. Er is geen fysieke winkel, alleen een afhaalpunt. Wil je je bestelling afhalen, geef dit aan in je winkelmandje. Ik stuur je dan een mail met een aantal opties wanneer je je bestelling kunt afhalen.
7. Kan ik een gegeven of gekregen cadeau ook retourneren?
Ja, dat kan. Mail het volgende naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:
* het bestelnummer
* geef aan dat je wilt retourneren
* stuur de producten (in dezelfde staat als bij ontvangst) retour. De kosten zijn voor rekening van de verzender (zie AV)
* je krijgt je geld teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Mocht je iets willen retourneren wat je gekregen hebt, vraag je de gever dan om deze gegevens.
Staat jouw vraag er niet bij of heb je nog andere vragen, stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.